تیم فوتبال صبای قم برای حضور در لیگ آسیا آماده می شود
نوشته شده توسط : ipxrxt

یحیی گل محمدی روز جمعه در حاشیه تمرینات بدنسازی این تیم دراستادیوم تختی شهر نیر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پنج ماه دیگر رقابتهای لیگ آسیا شروع خواهد شد و تلاش كرده ایم شاكله و استخوان بندی تیم را حفظ كرده و با برنامه ریزی و تمرینات دقیق خود را برای حضور در این مسابقات معتبر آماده كنیم.

وی گفت: هفته گذشته تمرینات بدنسازی را شروع كردیم و پس از تمرین برای انجام برنامه های هوازی به استان اردبیل آمده ایم و یك هفته در شهرستان نیر خواهیم بود.

گل محمدی در ادامه افزود: پس از اتمام اردو نیر بمدت هشت روز تمرینات بدنسازی را در تهران دنبال می كنیم و سپس به تركیه خواهیم رفت و هشت روز هم در آنجا اردو خواهیم داشت.

وی به جذب بازیكنان جدید برای این تیم اشاره كرد و گفت: تاكنون محسن خلیلی از مس كرمان ، بهمن طهماسبی از آلومینیوم هرمزگان ، میثم خداشناس از نساجی قائم شهر و میلاد جهانی از صنعت ساری را جذب كرده ایم و درصدد هستیم دو بازیكن دیگر هم از لیگ برتر جذب كنیم.

وی در زمینه انجام بازی تداركاتی در اردبیل افزود: احتمالا یك بازی تداركاتی با تیم پیكان یا نفت تهران برگزار می كنیم.

وی از مسوولان امور ورزش و جوانان استان اردبیل تقدیر كرد و این استان را به دلیل داشتن آب و هوای معتدل و ارتفاع آن با سطح دریا مناسب برای برگزاری اردوهای تیم های فوتبال دانست.

1592

7116/594/530





:: برچسب‌ها: سبز , قرمز , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: